RS6 Avant Downpipe Install + Tune!
26:33
716,869
Reddit
IT IS FINALLY FAST... but it's not done yet! Thank you MTM! - www.mtm-usa.com
Get over 68% off the Kove Commuter 2 Split here: koveaudio.com/lz68
Code LZ68 (works site wide on any audio product)

Fikrlar
  • Finessy Lifestyle
    Finessy Lifestyle

    Did Adam mean to say “called on by OSHA”?

  • HoldWholeTruthHoly
    HoldWholeTruthHoly

    Maybe you were thinking about the EPA -Environmental Protection Agency. Anyhow the car would make such a wonderfully cloudy burnout if the 4 wheel drive could be disabled.

  • snrbeanflicker
    snrbeanflicker

    Green video But does that mean ur three year warranty fcked now? Here in uk Audi strict on tampering brand new cars

  • N P
    N P

    OSHA LOL

  • Benjamin Puzzo
    Benjamin Puzzo

    "9 or 10 thousand dollars" "Keep it affordable for audi owners" lollll

  • cybertree
    cybertree

    This might be the best sounding exhaust note I've heard all year! It's like a german refined muscle car sound! Man I thought these things were a little homely looking, but it 100% grew on me. I NEED ONE!

  • G F
    G F

    AUDI MUST ADD A REAR BRAKE LIGHT BAR ON THE NEW RS6!!!!! JUST WERE THE BLACK STRIP IS......SAME AS THE NEW RS7!!! AND ITS GONNA LOOK AMAZING!!!!

  • James Scott
    James Scott

    OSHA

  • Lukeburkejzx
    Lukeburkejzx

    A tune not done on the dyno.. no thanks

  • Ryan Nolan
    Ryan Nolan

    $100/hr, probably more like $160+/hr

  • Donovan Trusler
    Donovan Trusler

    *launches car and then uses turn signal to u-turn*

  • redthorn
    redthorn

    I like how this guy drives it like its nothing xD

    • Sofm
      Sofm

      He’a living the life man

  • ghosty
    ghosty

    Osha(t)

  • Kelly Grajek
    Kelly Grajek

    I found out the hard way there are two levels of traction control. The second one will prevent the car from yawing.

  • Kelly Grajek
    Kelly Grajek

    I always get bloody knuckles working on my Audi lol

  • Rydnorth
    Rydnorth

    Audi making upside down engines 👌🏻 lol

  • Immer da
    Immer da

    the opf makes the car a lot quieter

  • Riaan Mostert
    Riaan Mostert

    Slam the Akrapovic system on.. you wont be disappointed

  • paul smith
    paul smith

    Sweet. Car

  • GFG_Biggs
    GFG_Biggs

    are those versace work gloves???????

  • Froggy 01
    Froggy 01

    Removing the catalyst = douche....

    • Hasan Genc
      Hasan Genc

      Why?

  • Johnny B
    Johnny B

    I want an RS6 so bad

  • Stove Guy
    Stove Guy

    Why charge $2k? Cuz they can.

  • Daniel Galusha
    Daniel Galusha

    5:41. Osha. ? 🤷🏼‍♂️😇

  • Russel Schnugh
    Russel Schnugh

    It is novatec

  • greenrolaids
    greenrolaids

    the amount of times Yohan has impacted from the bottom.

  • Anthony Sheppard
    Anthony Sheppard

    Dont ya think maybe it's the chiropractor fucking your back up instead?

  • Ethan Symons
    Ethan Symons

    i love my kove

  • NinjaPenguin 827
    NinjaPenguin 827

    19:19 that "gahd damn"

  • Justin Carlson
    Justin Carlson

    I am only here for the RS6 content

  • Raymond Arevalo
    Raymond Arevalo

    happy late birthday mike

  • TJ Pass
    TJ Pass

    Audis 2150KG LOL could have 1000hp still feel slow.

  • Johnny Wood
    Johnny Wood

    Launch control: Turn traction control off Put in Sport Mode (with shifter) Left foot, hold brake Right foot, mash accelerator Build boost for 3-4 seconds Left off brake pedal, HOLY SHIT!! It seemed as if you were “brake torquing” it. It will launch nice, but nothing like Launch Control.

  • Fl4t0ut55
    Fl4t0ut55

    In germany there is a company called ABT and then there is also MTM And in germany there are a lot of tuned audi‘s and vw‘s But most of the time they are the smaller moddels I mean the rs6 is way to expensive

  • Bolt
    Bolt

    Start bmxing again

  • Anthony Gonzalez
    Anthony Gonzalez

    It's OSHA

  • LDM_ Scopes
    LDM_ Scopes

    Worked on vws for 4 years and those heat shields have caused a lot of pain...

  • mpecker7
    mpecker7

    The seatbelts have tightened for a looong time, my 2014 does it.

  • Kristian Päiviö
    Kristian Päiviö

    That thing sounds exactly like a lion

  • Jack Rolfsness
    Jack Rolfsness

    HR

  • Berkan
    Berkan

    i see Audi i like

  • The_black_Frank_White
    The_black_Frank_White

    1 Question from Switzerland: Downpipes are legal in UK? In Switzerland there are only a few tuning parts which are allowed....

  • Basil Muyawala
    Basil Muyawala

    Is is the same guy that said he wants a realizable daily? He also said he’ll keep it stock right?😂

  • Answerswithweed Bo
    Answerswithweed Bo

    Also a GoPro under the car to look at the air bags during pulls seems like some needed stuff

  • Answerswithweed Bo
    Answerswithweed Bo

    Happy belated birthday 🎂

  • Answerswithweed Bo
    Answerswithweed Bo

    I feel as though taking off the heat shield and makin a vent on the hood would do smthn? Idk why not but there might be a logical reason

  • Darrin Miller
    Darrin Miller

    OSHA my guy! lol yeah they might not like that.

  • JimmyH
    JimmyH

    I like them gloves what brand are they

  • DatGuy Beko
    DatGuy Beko

    I buy junk catalytic converters let me know if you have anything paying top dollar

  • Dale Cantrell
    Dale Cantrell

    OSHA

  • Joseph Gegabit
    Joseph Gegabit

    My g this thing sounds so savage. Now i understand why thwy gone for the rev limiter and the muffler. Like seriously. 😄

  • Motiv8 M3dia
    Motiv8 M3dia

    the union ?!

  • Benjamin Dunlap
    Benjamin Dunlap

    Good work 🤙.Audi/Porsche tech in PA.I feel your pain on downpipe bolts. Forearms done brother 😂

  • Austin Paquette
    Austin Paquette

    17:18 I hope it kills me dude 😂

  • RockNSteady
    RockNSteady

    Awesome video, more light under the hood please! 🇺🇸⚓️

  • Mike Mendez
    Mike Mendez

    Versace gloves Adam ? Lmaoo

  • Mitch Leuchs
    Mitch Leuchs

    5:30 I think you're looking for the word OSHA

  • Julian Krüger
    Julian Krüger

    I don't know if it works in audi but when you pull gear up and down together and hold there is no rev limiter

  • spdaghost87
    spdaghost87

    I'm pretty sure you was looking for OSHA. on the joke that didnt go anywhere lol

  • Ballisticafr2
    Ballisticafr2

    What moron buys a $100,000 + car for $10,000 or more above sticker then buys after market pipes to modify a perfect engine. One is born everyday!

  • Zander
    Zander

    Hmmm wonder what joe knows best will do to his?

  • Jared Stephenson
    Jared Stephenson

    It breaks my heart that a special car like this ended up in his hands. Only a matter of time before it’s destroyed.

    • Shadow 1118
      Shadow 1118

      agree putting dry ice on the car lol! WTF

    • Devin Frank
      Devin Frank

      You act like he's whistlindiesel

    • Ballisticafr2
      Ballisticafr2

      Agree with you 100%

  • Izbiten Feljen
    Izbiten Feljen

    I got my rs7. I hate the sound. And I heard that kid who tuned it saying you wanna make it louder. How do I get in touch with him.

  • Kent Beitel
    Kent Beitel

    Audi needs to bring all hatch variants of all the rs models to the states

  • Apollo
    Apollo

    Next time use a 2 litre soda bottle, huge explosion

  • Tobias B
    Tobias B

    Those rims are disgusting

  • Big Ranch
    Big Ranch

    5:50. O.S.H.A.?

  • James Ward
    James Ward

    68% discount website offers 67% discount anyway 🤷🏻‍♂️

  • xXDragon207Xx
    xXDragon207Xx

    6:44is no one gonna talk about that booty jiggle

  • Demoneyess
    Demoneyess

    c7 rs6 true king

  • Алексей Н
    Алексей Н

    Пакмане

  • aliwoh
    aliwoh

    The you try to chip the paint off the underside of the car with bottle tops.

  • aliwoh
    aliwoh

    8 minutes of nothing to do with the title of the video.

  • Thereallife blog Alison Steve and Jon Charles Myers
    Thereallife blog Alison Steve and Jon Charles Myers

    Exhaust sounds like angry lion

  • Danial Dondol
    Danial Dondol

    Audi without soft limiter is so good

  • Santi Media
    Santi Media

    Osha lol

  • AsuWanker
    AsuWanker

    i think you meant to say OSHA

  • Stefan Bateman
    Stefan Bateman

    Defo should have gone for pops N bangs

  • King David
    King David

    This is my all time dream car. I’m happy to have lived it threw you!

  • Ya boy Itachi
    Ya boy Itachi

    dealer watching this like 👁👅👁

  • Daniel Pickering351
    Daniel Pickering351

    AYE 3M

  • DailyDrivenBeemers
    DailyDrivenBeemers

    Osha people

  • Marin Berndt
    Marin Berndt

    Yes audi fan boys 👇

  • SizzFizz
    SizzFizz

    let me know if you got any issues with Rods / transmisson slipping on the RS6 with this set up

  • GUDRON
    GUDRON

    Пиздатый ты мужик

  • Dave Babalola
    Dave Babalola

    Buy a pedal box to remove lag

  • Golden Falcon11
    Golden Falcon11

    Why do I feel like a rs3 would shit on this at 19:17

  • Gusatv Gans
    Gusatv Gans

    you need an intake...

  • P Jay
    P Jay

    this cant be legal...

  • Donald Burkett
    Donald Burkett

    He was super cool I hope you took him in one of the fast cars 🙃

  • strijd s
    strijd s

    Lmao that ad for the speaker, it’s fine but when you split a speaker into two you get standard stereo sound not surround sound, big difference :P

  • Joshua Bynum
    Joshua Bynum

    Did you mean OSHA

  • Vince B
    Vince B

    Still to this day, Audi doesn't lower the passenger windows all the way down.

  • Mjo7866
    Mjo7866

    That car is cleaaaana

  • Jonathan Kuykendall
    Jonathan Kuykendall

    Are Adam and collete still together? I haven't seen her in his vids recently.

  • [RAYGAN GIBBS]
    [RAYGAN GIBBS]

    11:42 adam : "dont buy an audi" Also adam : * buys two * 👀

  • Shqiprim Jusufi
    Shqiprim Jusufi

    "When normal working gloves isn't enough - Versace is"

  • 24cooner
    24cooner

    5:32 you're talking about OSHA

  • Mario Coronel
    Mario Coronel

    The answer to your missing part of the jock is “OSHA”

  • Wyatt_cars
    Wyatt_cars

    Lmao that’s the same leaf blower I have😂

Keyingisi
Today Sucked.
17:03
114 ming